onsdag 21. september 2011

Endelig..

..etter lang venting, kom lerretet i posten! 

Jeg har ventet lenge på det, og i går lå hentelappen i posten! Jeg er veldig fornøyd og liker det veldig godt.


Bildet har fått plass i stua på veggen :)

Når jeg var på posten for å hente bildet i dag, syns han som sto bak kassa at jeg hadde vært treig med å hente det. Bildet hadde visst ligget på posten siden 9. Septemper. Så han sa at jeg skulle være glad det ikke hadde blitt returnert. Men jeg fikk jo ikke hentelappen før i går, så har jo ikke hatt muligheten til å hente det før. Skjønner ikke hva som har skjedd her, men kan jo være at posten har rotet bort lappen eller noe :S

I morgen skal jeg reise hjem til mamma en tur, må passe på når jeg har litt tid og penger. For har ikke høstferie, og får da ikke reist hjem før til jul :) Gleder meg <3

3 kommentarer:

  1. Herlig bilde av dere :) så fint det ble på lerret!

    SvarSlett
  2. Tusen takk :) Det syns vi også :)

    SvarSlett
  3. For en fantastisk flink fotograf :D Kommer i helga og signerer ;)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...