tirsdag 6. september 2011

Utfordring - Dag 2!

Fortell om kjæresten din/livet som singel

Da får jeg fortelle om den fantastiske kjæresten min da, for singel skal jeg nok ikke bli igjen :)



Jeg har en kjæreste som er fantastisk på mange måter, han er flink til å muntre meg opp om jeg har en trist dag og han stiller gjerne opp om det er noe jeg trenger hjelp til. Erik er veldig flink til å vise og si hvor mye han elsker meg og  hvor fantastisk jeg er, og det kan jeg ikke bli nok takknemlig for, for det varmer virkelig mitt hjerte og får høre det <3
Erik er ikke den mest handy mannen du kan finne, og blir lett frustrert om han ikke får det til. Dette kan jeg ha det veldig gøy med, for da kan jeg "mobbe" han litt :D


Erik er omtenksom, snill, kjærlig, kosete, pen, kjekk, hjelpsom, oppmuntrende og masse masse mer! Han er rett og slett en fantastisk kjæreste, seeeelv om han kan være veeeeldig negativ til perioder :P *Kremt*

Jeg elsker deg Erik, du er perfekt i mine øyne <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...