torsdag 8. september 2011

Kake!


Denne herligheten står nå på benken og avkjøler seg, og det skal den gjøre helt til i morgen. Spørs om jeg klarer og holde fingrene unna den da.. Tihi! 

I morgen skal jeg lage noe spennende av denne kaken, men det er fortsatt litt hemmelig siden det skal være en liten overraskelse til de jeg får besøk av i morgen kveld :)

I morgen skal jeg ha med Chanel til dyr legen hvor han skal få vaksine og en ormkur. Han har ikke fått dette etter han ble født, så kan være greit og ta det nå! Jeg er spent på hvordan det går, om han takler det bra eller ikke.. Men satser på han oppfører seg eksemplarisk :)
Nå skal jeg gjøre siste finish på pedagogikk oppgaven, før jeg skal prøve meg på noe spennende jeg fikk i posten i dag :) 

Ha en fin kveld alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...