mandag 5. september 2011

Rampete katt!

Katter ser kanskje uskyldige ut på utsiden og kan sjarmere deg ved sitt blikk, men på innsiden er de djevelen selv! Det tror jeg den katten vi har er. Han biter nesten hele tiden, selv om vi bare ligger og koser med han kan han plutselig ta tak i armen din og bite. Det er ingenting som hjelper heller, har snart prøvd alt.

Det er episoder hvor vi bare sitter helt rolig i sofaen, mens katten ligger ved siden av oss eller sitter på armlenet. Plutselig ser du katten gjøre seg klar, legger ørene bakover og rører forsiktig på hale tuppen(den er i angreps posisjon) og bare hopper på armen og biter. Vi merker godt at dette ikke er leke biting, for han vil ikke slippe taket.. 

Jeg er da helt uskyldig!! 

Det eneste jeg ikke har prøvd er en spray som man kan spraye på hendene som visstnok ikke skal smake noe godt, så dette blir nok kjøpt inn om han snart ikke slutter med bitingen. Det er ikke direkte godt vil jeg si! 

Er det noen som har tips om hvordan vi kan få dette til å slutte? 
Noen som har opplevd dette selv?

4 kommentarer:

  1. Skulle til å foreslå den sprayen du nevnte, men da er jo ikke det noen vits :) Men vi har brukt sånn spray på hunden vår som hele tiden bet på alt, og han slutta.

    SvarSlett
  2. Okey, da tror jeg nok at jeg skal gå til innkjøp av den sprayen! Takk for tips :)

    SvarSlett
  3. Jeg syns Chanel er modig som gjør det jeg:D Men også rar!;D JEG SAVNER DEG CHANEL! Jeg kan ikke være alene uten deg:( men gleder meg til høstferien eller noe sånt, for da kommer kanskje jeg og mamma over!!!!! Ps:Si det til Chanel;D

    SvarSlett
  4. Chanel savner deg veldig mye, da hadde hun alltid noen å leke med! Jeg skal sørge for at Chanel får vite at dere kommer på besøk :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...