onsdag 28. september 2011

Nytt innkjøp!

I dag har jeg gått til innkjøp av noe søtt! De var bare så kule, at jeg MÅTTE ha de, og de passer meg og Erik perfekt! 


Erik er jo en liten somlekopp, som stadigvekk roper "Renate, har du sett....?"


Mens jeg er nok den store sutre koppen, og blir fort irritert :P

Det ble også et fint fat med på kjøpet i dag, selv om vi ikke har så stor leilighet syns jeg det er ålreit med et fat man kan bruke for å dekke på bordet og rydde av :)


Det siste jeg vil vise dere, er noen kjempe søte glass som jeg kjøpte for en stund siden! De er kanskje litt barnslige, men det er jo noe jeg er, så da passer det meg perfekt :)


Disse glassene var bare helt fantastisk søte, at jeg ikke kunne gå hjem uten :)

Koppene er kjøpt på nille.
Fatet og glassene er kjøpt på Søstrene Grenes, en butikk er ganske ny her i Norge tror jeg! Men som jeg liker svært godt :D

Hva syns du om innkjøpene?





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...