tirsdag 6. september 2011

Pakke i posten :D

Jeg elsker å få pakke i posten, selv om jeg vet hva det er! Bare det at det ligger post i postkassen gleder min hverdag, samt det ikke er regninger da så klart :)

Så i dag var jeg så heldig å få pakke fra FotoKnudsen, to stk faktisk :) Jeg hadde bestilt bilder fra ferieturen i Tyrkia, og to rammer. Bildene lå i postkassen, mens rammene måtte jeg hente på posten.



Nå har jeg vært ute i regnværet og hentet rammene og jeg er kjempe fornøyd! Har allerede fått inn bilder i de også, noe som ble kjempe fint. Nå gleder jeg meg bare til å få rammene på plass der de skal være :)

 



Hva syns dere om rammene og bildene?

2 kommentarer:

  1. Altså her må det skje noe ser ut som veldig mange bilder er tatt av en dyr fotograf *kremt* som ikke har fått noe for strevet enda, just saying ;)

    SvarSlett
  2. Hahaha! Bare vær glad vi ble med til Tyrkia, det er betaling i seg selv :D

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...