lørdag 10. september 2011

God kveld!

God fredagskveld :)

I kveld har jeg hatt besøk av 3 vakre jenter, og vi har kost oss med pizza, cake pops, sjokolade, brus og potetgull! På tv har vi sett idol og Senkveld :) Den "store" overraskelsen jeg hadde laget til de, slo godt an, de sa da det smakte godt :) Det var altså Cake pops, noe jeg kom over her om dagen på en blogg.

Dette er da Cake pops(kommer eget innlegg om dette)

Nå har jeg fått ryddet opp rotet de etterlot seg(hehe), og venter på at kjæresten skal komme hjem :) 

Ha en fin kveld videre fine mennesker :)

Følg meg gjerne på facebook, trykk her

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...