fredag 16. september 2011

Håndarbeid!

Jeg er, som dere sikkert har fått med dere, veldig glad i håndarbeid! Det er noe som er veldig koselig å sitte med på kvelden, om man ikke har noe annet å finne på :) 

Men jeg er en person som blir fort lei en ting, så jeg klarer ikke bare holde på med en ting om gangen. Nå for tiden driver jeg vel med 3 forskjellige prosjekter.. Jeg både hekler og broderer. Broderinga må jeg neste skjerpe meg litt med, siden den må være ferdig til jul, det er en adventskalender :) 


Mangler bare en rute, og tallene 1 - 24 :) 

Det jeg hekler er teppe med bestemor ruter, har heklet alle rutene, mangler bare og hekle alle sammen.. De fleste er heklet på, men mangler også en del. Det andre jeg hekler er en bamse, som skal bli gave til noen som skal få barn, også hekler jeg mange små dyr som jeg bare gjør for morro skyld :) 

Har kommet ca halvveis med monteringen :)

Disse dyrene er veldig søte, og det er flere forskjellige! 

Men nå har jeg blitt litt lei all denne heklingen og har lyst til å begynne og strikke igjen.. Og da er det ikke et lite prosjekt som står i hodet mitt, jeg har lyst til å strikke meg en Marius genser. Jeg syns de er så veldig fine og har alltid hatt lyst på en. Jeg strikket en på folkehøgskolen, men den var ikke til meg selv.. Så tror jeg skal gå til innkjøp av garn og begynne og strikke :D 

Bilde lånt fra google! 

Håndarbeid er jo fint og drive med nå, nå som høsten nærmer seg med stormskritt. Mørke kvelder med stearinlys og håndarbeid :) Kos <3

Mange der ute som blir fort lei av å gjøre bare en ting? 
Har du strikket en Marius genser før?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...