fredag 16. september 2011

Torsdag!

I dag har jeg vært hos ei venninne og vært kreativ! Vi fikk begge inspirasjon fra Fru Maela sin blogg, hvor hun viste hvordan man kan lage egne bilder på lerret. Så vi bestemte oss for å prøve dette :) 

Dette var veldig spennende og det ble egentlig veldig fint, selv om vi ikke hadde mye erfaring! Så dette er noe alle sammen kan gjøre :) 

Her er resultat av to av bildene jeg laget, den tredje skal være en gave, så vil ikke vise det frem før personen har fått det :) 


"Lev i sus og dus, lukk dolokket for pus", skal henge på badet, slik at folk husker og lukke dolokket :) 

Jeg ble ikke veldig fornøyd med "Always kiss me goodnight" bilde, lilla fargen passet ikke helt inn!

Q: Hva syns dere om bildene?

2 kommentarer:

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...