onsdag 7. september 2011

Utfordring - Dag 3!

- Noe du gleder deg veldig til! 

Noe jeg gleder meg veldig til ja.. Akkurat nå er det å bli ferdig med ped oppgaven som jeg skriver! For nå om dagen eier jeg ikke motivasjon til å skrive! 

Men noe annet jeg virkelig gleder meg til er når jeg får besøk av min bestevenn, Trine! Hun bor i Sogndal og studerer der, så ser henne ikke veldig ofte lenger. Vi skal finne på masse gøy når hun kommer hit, og jeg skal prøve å vise henne hva Bergen er god for og motbevise at det regner HELE tiden :D 



Jeg gleder meg også til når jeg skal reise og besøke henne i Sogndal, for jeg savner virkelig lille Sogndal! Få sett igjen folkehøgskolen og den lille saftbygda på Vestlandet :) SAVN! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...