mandag 5. september 2011

Ny dekor på veggen!

Jeg har handlet litt for å pynte litt i leiligheten. Over TV'en etter at vi fikk ny TV-benk, så ble det veldig tomt, men å henge opp et bilde der ble litt for mye, så jeg visste ikke helt hva jeg skulle gjøre. Men her om dagen kom jeg over veggdekor på Clas Ohlson, som kunne passe veldig godt over tv'en :)

Da jeg hengte det opp ble jeg veldig fornøyd med resultatet!


Jeg hengte også opp noen i gangen, for her om dagen kom jeg over to hjerter på Kremmerhuset, hvor det står "velkommen til oss" og "hjem kjære hjem" og mellom de passet det også veldig fint med veggdekor, så der ble det 3 sommerfugler :) 



Hjertene er kjøpt på kremmerhuset for 59 kr per stk :)
Veggdekoren er kjøpt på Clas Ohlson for 69 per stk(om jeg ikke husker feil)

Hva syns du?
Har du veggdekor hjemme?

PS! Dette er ikke ett sponset innlegg! 

2 kommentarer:

  1. Heisann!

    Jeg har kjøpt samme veggdekor, men lurer på om det er lett å fjerne etterpå`? Har du prøvd det?

    SvarSlett
  2. Heisann! Den er kjempe fin, men jeg aner ikke hvordan den er å ta av igjen.. Jeg lot de bare sitte på veggen når jeg flyttet :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...