søndag 11. september 2011

Utfordring - Dag 6!

- Dine fremtidsdrømmer

Oj, dette var egentlig et vanskelig spørsmål, for jeg er virkelig ikke sikker på dette! 

Men når jeg er ferdig med utdannelsen min skal jeg helst flytte hjem og nærmere familien, selv om jeg trives veldig godt her i Bergen :) Jeg skal ut i jobb tenkte jeg, helst i Barnehage som førskolelærer og jobbe med dette noen år, og spare litt penger sånn at jeg får kjøpt meg en egen leilighet eller et hus :) Så har jeg planer om å stifte familie, min egen lille familie :)


Hva er dine fremtidsdrømmer?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...