torsdag 8. september 2011

Utfordring - Dag 4!

Hvor kunne du tenke deg å være akkurat nå?

Det er mange steder jeg skulle ønske jeg var nå. Siden været ikke er helt på topp for tiden, regnet bare pøser ned, så hadde det ikke gjort noe med en sydentur. Litt sol og varme på kroppen er alltid digg! Jeg savner veldig Tyrkia, så kan gjerne være der akkurat nå! 





Ett herlig sted å være på ferie. Masse late dager og slikking av sol :D

Et annet sted jeg gjerne skulle ha vært var hjemme, savner familien min masse når jeg er borte fra dem. Og det kan hende jeg ikke får kommet hjem før jul, siden jeg ikke har høstferie i år. Men jeg håper det byr seg en mulighet sånn at jeg får tatt meg en liten tur hjem :) 

Mammaen min og Chanel <3

2 kommentarer:

  1. Å har du ikke høst ferie i år...Hm hm da får je vel ta en tur til Bergen da..Kan da ikke gå så lenge til jeg ser deg igjen da...Sjekke litt jeg så kanskje jeg plutselig er hos dere en dag :)

    SvarSlett
  2. Ja, det hadde vært veldig koselig :D Er så koselig med besøk <3

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...