lørdag 17. september 2011

Marius genser!

Ja, da har jeg startet på prosjektet "Marius genser"! Jeg startet i går.. Startet ikke veldig bra siden jeg først la opp for lite masker, så strikket jeg en hel runde bare vrang, noe jeg ikke skulle gjøre.. Så fant jeg ut at jeg leste på feil oppskrift! Jada, å ta opp igjen ca 3 - 4 ganger er gøy det.. Men kom da i gang på riktig måte til slutt! 

Nå sitter jeg og strikker 198 masker rundt og rundt med rett maske, og dette skal jeg gjøre til den måler 39 cm, har vel strikket 10 cm snart tenker jeg. Har en god del igjen, men jeg gleder meg til å fortsette og se hvor fin den blir til slutt :) 



Jeg strikker med Smart garn, siden det kan vaskes i maskinen :)


Flere der ute som har strikket Marius genser?

2 kommentarer:

  1. snart ferdig med genseren eller??Blir gøy og se hvordan den blir da du er ferdig :)

    SvarSlett
  2. Den er ikke helt ferdig enda nei, må ta opp igjen en del av mønsteret.. Men har ikke helt tid heller, siden jeg har en del å gjøre på skolen ;)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...