onsdag 31. august 2011

Dag 3!

Da var dag 3 overstått, og godt er det :)

Om jeg har godt av denne treningen er jeg veldig usikker på, når jeg nesten ikke klarer å gå opp og ned trapper om dagen. Jeg har blitt så sinn-sykt støl, men det er vel bare noe som henger med når man ikke er vandt til å trene sånn. Regner med stølheten blir borte når jeg har trent en stund :)

Motet er fortsatt oppe og vi har motivasjon til treningen. Jeg har laget en "kalender"  som viser hvilken dag vi er på og hvor mange dager det er igjen! Da ser vi at dagene går nedover, og vi kommer nærmere og nærmere ett resultat :) Er viktig å ha noe som motiverer oss! 

Denne henger på kjøleskapet :)

I kveld blir det litt oppgaveskriving med en kopp te, så blir det Big Brother på tv'en senere i kveld! Ha en fin kveld alle sammen :) 


1 kommentar:

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...