tirsdag 30. august 2011

30 days shred!

Jeg lovet dere og fortelle om treningen jeg og Erik har startet med, så her kommer det :)


Jeg og Erik har nå startet ett nytt og bedre liv! Vi har startet med 30 days shred, med Jillian Michaels. Da skal du trene hver dag i 30 dager, det er tre forskjellige steg du skal gjennom. Du starter med steg 1, det holder du på meg i 10 dager, så steg 2 i 10 dager, og til slutt steg 3 i 10 dager. 

Dette skal være god og effektiv trening, og skal fort gi resultater. Vi tok bilder og mål av oss selv før vi startet, så skal vi gjøre dette etter hvert steg for å se om vi får noen resultater :) Krysser fingrene! Jeg kan kanskje legge ut før og etterbilder når vi er ferdig, men er ikke veldig fornøyd med hvordan jeg ser ut nå, så blir ingen bilder til dere nå :P

Krysser fingrene for at vi holder motivasjonen oppe og fullfører dette treningsopplegget. Håper dere gjør det også :) På'n igjen i morgen med dag 3 :)


Skulle hatt en kropp som henne :) 


Noen som har erfaringer med denne treningen?
Sett gode resultater etter opplegget er ferdig?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...