torsdag 30. august 2012

Ulykkesfugl!

Her om dagen var jeg så uheldig at jeg mistet kortholderen min, hvor jeg hadde busskort, førerkort og en del andre kort (Heldigvis ikke bankkortet), og jeg aner ikke hvor det har blitt av. Mest sannsynlig har jeg mistet det på bussen..

Bestill Skysskortet her!

Jeg har ringt til hittegods og hørt om de har fått det inn, men det har de visst ikke.. så da har enten noen tatt det med seg eller så har jeg ikke mistet det på bussen allikevel.. Men jeg kan ikke skjønne hvor ellers jeg kan ha mistet det, for siste gang jeg brukte det var på bussen på vei til Anne Line.. 

Veldig kjipt å miste den, for busskortet er jeg avhengig av for å komme meg rundt - ellers koster det 27 kr per tur, i stedet for 400 kr i mnd - mens førerkortet trenger jeg når jeg er hjemme. Koster visst 230 kr for å få nytt førerkort også + 65 kr hvis jeg må ha nytt bilde! YEY! 

Har du mistet viktige kort noen gang?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...