torsdag 30. august 2012

Min lille hemmelighet!

God morgen! Lite søvn her i huset i natt, men slik er det vel når man er tett i nesa og nesten ikke får puste? Får håpe formen forbedrer seg i løpet av dagen :) Men tilbake til overskriften:

Som jeg skrev til dere for noen dager siden så var jeg i byen for å fikse noe, og det var litt hemmelig! Grunnen til at det var hemmelig er fordi det var bursdagsgaven til Anne Line, og hun skulle ikke få gaven av meg før på søndag! 

Det hun fikk av meg var to lys fra IKEA, en froskesparebøsse fra Nille og en tegning jeg tegnet til henne! Glemte dessverre å ta bilde av sparebøssen, men oppdaterer dette innlegget om jeg får gjort det når jeg er hos henne en dag :) 

Følger dere meg på instagram, har dere allerede sett tegningen! 

SPANA Kubbelys, uparfymert IKEA
Fine lys fra IKEA :) 

Hva syns du om gavene? 

2 kommentarer:

  1. Fine:) Jeg var på bursdagen til en i klassa mi idag(Julie) Og hun fikk sånne briller med happy birthday som var runde og et glass med snurresugerør og en tåteflaske med godiskuler inni av Hedda:D og jeg ga henne et skjerf med stjerner!:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Høres ut som veldig fine gaver hun fikk :)

      Slett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...