tirsdag 21. august 2012

Treningsslit...

Jeg er ingen trenings-glad person, men skulle ønske jeg var kjempe glad i å trene og gjorde det uten å uffe meg hver gang jeg hører ordet trening.. Det har alltid vært ett ork for meg å reise på trening og i det hele tatt være i fysisk aktivitet..

Løp/gikk 3,2 km i dag :) 

Jeg er ofte motivert til å trene i starten av året også dabber det av, for da ser jeg ikke noe resultater og det blir bare et ekstremt tiltak! Jeg har meldt meg inn på treningsstudio i år også, og håper at dette året vil bli annerledes, at jeg klarer å holde motivasjonen oppe.. Til en forandring så syns jeg det faktisk har vært veldig gøy å starte på igjen med treningen, noe jeg tror er fordi jeg faktisk klarer å løpe mer enn i to minutter før jeg får vondt i beina!! Jeg har planer om å melde meg på sal timer også, så får jeg litt variasjon i treningen :) 

Liker du å trene? 
Er du medlem på treningsstudio? 

2 kommentarer:

  1. Stå på jenta mi detta klarer du. Att vi ikke tenkte på det at du skulle tatt m deg en boks med pulver og prøvd da du trente. Tante opplevde jo at smerter i bena ble borte. B-) bestemme deg på søndag hvilke dager du skal trene ha noe å se frem til kos deg og gled deg til hver time. :-P stå på lykke til. Stor klem.

    SvarSlett
    Svar
    1. Da får du sende meg en boks i posten, hadde vært supert om det hadde virket! :) Takk for det, jeg skal prøve så godt jeg kan, er veldig motivert for det nå :) Stor klem!

      Slett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...