fredag 17. august 2012

1 down, 1 to go!

Da har jeg endelig tatt RLE eksamen og kan legge den bak meg, forhåpentligvis for godt! Blir den ikke bestått, så må jeg ta den opp igjen til jul, men det får jeg ta når den tid kommer! Men nå er det Pedagogikk eksamen som venter på meg!! Den er muntlig, så gruer meg ekstremt mye til den, ikke føler jeg at jeg kan noe heller.. Dermed må jeg bruke denne helgen godt og få lest mye, mye!! 

Jeg er ikke veldig selvdissiplert av meg, så tror jeg må bo hos Anne Line og Camilla i helgen, så de får pusha meg til å lese også får de høre meg litt, så kan det hende jeg skal klare å stå på eksamen på mandag! Fy, så deilig det skal bli å slippe å ha eksamen i tankene lenger.. Føler jeg ikke kan gjøre noe annet om dagen, enn å lese til eksamen!! 

Kakao til lesingen er topp :)

En god lunsj er også viktig :) 

I dag har jeg faktisk kommet igang med treningen igjen, kl 09.00 var jeg og Anne Line klare på treningssenteret for en liten treningsøkt, og liten ble den også! Tror jeg klarte å starte litt for hardt i dag, for når jeg var ferdig med å løpe ble jeg så kvalm at jeg ikke orket å ta noe styrke! Dårlig trent sa du?? *kremt*

Jeg har også bestilt meg navneskilt til postkassen og bestilt meg almanakk, så nå kan jeg snart få post og få skrevet ned alle mine planer for skole og hverdag :) Almanakken er forresten fra "personlig almanakk", etter at jeg hadde konkurranse her på bloggen :) (kommer innlegg om den når jeg får den) 

Har du hatt eksamen nå? 
Bruker du almanakk, hvor er din fra?  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...