mandag 13. august 2012

Soverommet ♥

Soverommet mitt er som sagt veldig lite, men samtidig veldig koselig. Selv om det er veldig lite så tror jeg at jeg kommer til å trives på det.. Det blir også mindre å rote på og enklere å vaske :) 

Alle møblene som står der sto der fra før. Det er ikke helt slik jeg vil ha det, men det er ikke så mange andre muligheter å innrede det på. Det er en liten ulempe av den ene veggen er skrå, så jeg er nok nødt til å ha det slik det er nå. 

Bildet tatt fra døren.. Ved siden av sengen står det ett stort klesskap! 

Bildet tatt fra sengen - Kommoden står på skråveggen!

Jeg beklager dårlig bildekvalitet, men det går i instagram om dagen! Missnate heter jeg om du vil følge meg der :) 

Ha en strålende kveld alle der ute ♥


2 kommentarer:

  1. Ser bra ut det der da. Litt lite ja men da får du gjøre det beste ut av det. Håper du vil trives på ditt nye bosted. Stor klem :-P

    SvarSlett
  2. Ja, det er veldig ålreigt! Så skal nok klare å kose meg her :) Klem!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...