fredag 24. august 2012

Min tatovering!

I sommer tok jeg en tatovering på armen, og syns den bare blir finere og finere når jeg ser på den! Jeg tok den først en gang, så var jeg å fylte på den 1 mnd senere, fordi noen av strekene hadde nesten blitt borte. Etter denne gangen fikk jeg nok en reaksjon på blekket eller noe, for jeg fikk skikkelig utslett og klødde noe helt forferdelig. Jeg begynte å smøre den med en eksemkrem, så nå har den nesten blitt helt fin igjen og den klør heldigvis ikke så mye lenger :) 

Tatoveringen min ser slik ut: 
Fiin, ikke sant? 

Slik så den ut med utslettet.. Gjett om det klødde!! 

Hva syns du om tatoveringen? 
Har du tatovering? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...