torsdag 9. august 2012

God torsdagkveld!

Nå sitter jeg og forbereder meg til RLE eksamen jeg skal ha på torsdag om en uke, jeg er veldig lite forberedt, så må lese mye de neste dagene! (jada mamma, jeg skulle ha lest i ferien).. Jeg har huset helt for meg selv, så stearinlysene er tent og håndballkamp mellom Spania og Montenegro går i bakgrunnen, koselig. Spent på å se hvem Norge møter i finalen :) 


Jeg har kommet i orden på rommet mitt nå, er bare litt bilder og fiksing i en hylle som mangler, men da må jeg først en tur på IKEA og få tak i noen kurver jeg kan gjemme rotet mitt i.. Men syns det lille søte rommet mitt har blitt veldig koselig nå :) 

En liten sneekpeek - Tatt med mobil

Hva holder du på med i kveld? 
Hvem vil du Norge skal møte i finalen på lørdag? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...