mandag 13. august 2012

Summer feeling!

I dag har det vært så fint vær her i Bergen, solen har strålt som bare det og det har vært godt å varmt.. DEILIG! 

Det triste er at jeg ikke har fått vært ute hele dagen og nytt de få solstrålene vi har fått i dag, for jeg har sittet inne på skolen og lest til eksamen.. Men etter lesingen ble Anne Line og Michelle med meg hjem, vi laget oss middag og koste oss med is ute på terrassen frem til solen forsvant bak fjellet :) 

Utrolig deilig å kjenne solen varme på en blek kropp :) 

Har du hatt fint vært i dag? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...