søndag 19. august 2012

Tankekart!

Beklager alt maset med eksamen om dagen, men i morgen blir det slutt på det! 

Men nå sitter jeg å skriver tankekart innen alle åtte temaene jeg kan komme opp i, så får jeg håpe det hjelper meg litt med å huske noe! Jeg skriver ned litt stikkord og litt setninger, så får jeg bare kryssefingrene for at jeg er godt nok forberedt til i morgen. 


Jeg har tenkt veldig mye på om jeg kanskje skal droppe å ha eksamen i morgen og heller bare ta den til jul igjen, men er litt kjedelig det også.. Går veldig mye frem og tilbake der, men jeg får se hvordan jeg føler jeg ligger an i kveld. Det som er er at jeg mister en sjanse om jeg tar den i morgen og stryker, men om jeg ikke tar den i morgen så har jeg fortsatt tre sjanser igjen! DILEMMA!! 

Hva syns du jeg burde gjøre?

3 kommentarer:

  1. Take it, and own it!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, jeg får vel prøve på det!

      Slett
    2. Det går nok bra skal du se. Er bare å si noe fornuftig vettu ;) Har trua! :)

      Slett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...