fredag 24. august 2012

Jeg ser enden i tunnelen!!!

I dag har jeg vært hos tannlegen og fjernet reguleringen, så tok jeg avstøpning slik at de får laget tennene til meg. Så om tre uker så er jeg ferdig med dette tannstyret og kan smile så mye jeg orker uten å gjemme tennene mine, og gjett om det skal bli godt! 


Jeg har sett lenge etter denne dagen og endelig har datoen blitt satt.. 17 september kan jeg legge mange timer i tannlegestolen bak meg og være en ny Renate! God følelse :) 

I kveld skal jeg ut å spise med fine jenter, for å feire at Anne Line har bursdag på søndag! Er sikker på at det kommer til å bli utrolig koselig <3 

Har du hatt tannregulering? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...