tirsdag 21. august 2012

Første skoledag!

Må først si at eksamen min i går gikk så som så, jeg fikk snakket noe, men følte i ettertid at jeg satt å stammet og gjentok meg selv... Nå gjenstår det å se på onsdag om jeg klarte å stå. SPENT! 

Men ja, i går hadde jeg også min første skole dag igjen, så nå har jeg startet på 3. året førskolelærer og er inne i mitt siste år som student. Utrolig rart å tenke på, føler jeg akkurat har startet og ikke at jeg faktisk skal ut i arbeidslivet.. !! Men jeg har vurdert å ta ett år til på skolen til neste år da, hvor jeg skal ta spesial pedagogikk, noe jeg syns høres veldig spennende ut, vi får se :) 

Var ikke helt klar for eksamen nei! 

Har du begynt på skolen/jobben igjen? 
Hvordan var første skole-/jobbedag? 

2 kommentarer:

  1. Har du begynt på skolen/jobben igjen?
    Hvordan var første skole-/jobbedag?

    Jeg har begynt på skolen igjen, og det er helt Ok! :)

    Hilsen mr.T

    SvarSlett
    Svar
    1. Så bra du syns det mr. T, jeg syns det var litt hardt ;)

      Slett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...