tirsdag 28. august 2012

Flowerpower - bilder!

Kommer ett lite kjapt innlegg fra meg nå, siden jeg er hos Anne Line denne uken og har klart å bli forkjølet! Den lille hemmligheten jeg skulle vise dere kommer en av de nærmeste dagene :)

Jeg er veldig glad i å ta bilder og har forelsket meg helt i instagram. Jeg vet bildene ikke blir i super god kvalitet der, men syns det er morsomt å allikevel :) Jeg tenke derfor å vise dere noen bilder jeg har tatt av blomster med instagram! Alle bildene er da tatt med mobilen min, Samsung Galaxy s2! 







Vil du se mer, følg meg på instagram - Missnate90 heter jeg der :) 

Hva syns du om bildene? 

5 kommentarer:

  1. Du vet du avslørte deg nå?

    SvarSlett
    Svar
    1. fasfg: Nei, jeg skjønner ikke helt hvordan jeg har avslørt meg nå??

      Slett
    2. "Alle bildene er da tatt med mobilen min, Samsung Galaxy s3!"

      s3?

      Slett
    3. Oj, det har jeg ikke sett! Men det er da altså feil, skal stå s2 ;) Så det var nok ikke hemmeligheten min ;)

      Slett
    4. Vi får se da vettu :)

      Slett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...