torsdag 23. august 2012

En liten bytur..

Jeg tok meg en tur til byen i dag, for jeg hadde noen småting jeg skulle fikse.. Forteller mer om det over helgen, er litt hemmelig enda :) 

Når jeg egentlig hadde tenkt meg hjem, satte jeg meg heller litt i parken og tittet på alle menneskene og nøt utsikten.. Mens jeg satt der kom en mann syklenes, han hadde med seg brødsmuler og skulle mate duene.. Jeg satt og studerte han og så at han koste seg veldig der han sto midt i en stor due flokk, så sier han "Kan nesten føle seg som en rockestjerne her man står, er nesten det sammen som John Mayer opplever på scenen", så kommer han bort til meg og lurer på om jeg vil ha resten av skalkene hans, for han skulle reise, så sier han: "disse er ordentlige venner, ikke som vennene dine på facebook"..


Mannen forsvinner ut av synet og jeg tar over matingen, duene samler seg rundt meg og venter på å få noen brødsmuler som om livet står på spill! De er gode venner, om du gir dem noe de vil ha :) Hvor flott var ikke det, og utrolig koselig er det egentlig å mate fuglene som er i parken, selv om det noen ganger kan bli veldig mange av dem! 


Mater du duene i parken? 

2 kommentarer:

  1. ÅÅ så koselig da..Dyr er vel noe av det beste du kan få som venn dem er der for deg uansett hva som skjer :) Men hvorfor sånn hemmelighet kremmeri da å du driv med nå..Du shopper ikke i hytt og pine ve jinta mi :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det er det :) Neida, jeg gjør ikke det mamma ;)

      Slett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...