torsdag 23. august 2012

Strikkeklubb.. :)

Sent innlegg fra meg i dag, men har bare kost meg masse sammen med mine nye samboere i kveld! 

Jeg var først med Anne Line på IKEA for å handle litt praktiske ting som jeg trengte på rommet mitt, så nå har jeg endelig fått en ryddig undertøyskuff :) Når jeg kom hjem satt jentene å koste seg med hjemmelagde kjøttkaker og de hadde kake klart i ovnen.. Mmm!!! 

(Skulle nå egentlig legge ut bilde av skuffen og skapet mitt, men pc'en bare klikka når jeg satte i kameraet for å overføre bilder) 

Vi koste oss da med kake og Harry Potter på skjermen, når filmen var ferdig satt vi alle fire og strikket på hvert vårt strikketøy, utrolig koselig :) Alle var så ivrige at vi nesten ikke klarte å legge det fra oss! Tihi..


Har begynt å strikke uglesokker igjen :) 

Nå har jeg endelig kommet meg i seng og skal legge meg og høre på at regnet plasker ned på utsiden av vinduet, en helt grei lyd å sovne til egentlig :)

Holder du på med noe håndarbeid? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...