onsdag 8. august 2012

Back in Bergen!

Da er jeg tilbake i Bergen! Jeg har flyttet inn i ny hybel og har (nesten) ryddet ferdig rommet og fått ting på plass. Det er fortsatt en del ting å fikse på, men det kommer seg og det blir nok riktig så koselig her når jeg blir ferdig. 


Jeg har ikke det største rommet og boltre meg på, men det skal nok gå veldig fint å bo her for det. Regner med jeg kommer til å være en god del sammen med de andre jentene som bor her, bli kjent med de. Spent på hvordan dette året kommer til å gå, tror det kommer til å gå veldig bra, men uvant å bo sammen med fire andre :) 

I morgen er det tilbake til skolen igjen.. Må få lest til RLE eksamen jeg har 16 august. Må ha to eksamener nå på høsten på grunn av streiken som regjerte før sommeren, veldig kjedelig, men sånn er vel livet! Så da er det bare å ta frem pensumbøkene og lese, lese og lese! 

Nå som jeg er tilbake til Bergen regner jeg med det blir mer blogging på meg fremover. Regner med mange av de som leste bloggen min(om det var noen) ikke er innom den lenger.. Men jeg skal prøve å være flink, så får vi se hvordan det går :) 

En kosepus jeg kommer til å savne utrolig mye dette året <3

Er du ferdig med sommerferie og tilbake i vanlige rutiner igjen?

Ha en fin dag! 

5 kommentarer:

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...