søndag 29. mai 2011

Søndag sa du?

Det skulle man ikke tro, det føles vertfall ikke sånn! 

Jeg og Erik har spist egg og bacon som vi pleier og kost oss med det, men resten av dagen har vært en vanlig ukedag. Jeg har vært på skolen i dag og jobbet med astronomi, og ble heldigvis nesten ferdig! Erik har sittet og lest til eksamen og har heller ingen søndagsfølelse! 

I kveld får vi besøk av noen jenter fra klassen min, vi skal ha spille kveld med fantasi, alias og kort! Vi skal også kose oss med vafler, nam nam! 



Og før jeg slutter dette innlegget må jeg bare fortelle om en liten "hendelse" som har skjedd i dag! Jeg satt på skolen og skulle fikse noe utskrift, men måtte fylle på penger på studentkortet før jeg fikk skrevet ut. For å få inn pengene trengte jeg koden som sto på bankbrikken, men den lå igjen hjemme. Så derfor ringte jeg Erik for å få koden. Når jeg fikk svar hørte jeg bare et lite "ja" med en veeeldig trøtt stemme! Joda, det var Erik det som fortsatt lå og sov kl halv 3 på dagen! Er det mulig assa! Men det er vel sånn når man ikke er hjemme før kl 5 om natten :P

Nå skal jeg lage middag til meg og min kjære, så han ikke sulter ihjel :)

PS! Det er bare 17 dager igjen til Tyrkia! :D 

1 kommentar:

  1. Stina(Erik er kul!)2. juni 2011 kl. 07:33

    ERIK DA....:D Men det er jo bare kult at du ligger å sover hele tiden! Jeg kan vekke deg jegxD Neiiida:P

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...