søndag 15. mai 2011

God søndag morgen

Det er en fin søndag morgen i dag, selv om været ikke er helt på topp i dag. Jeg har ikke planer om å være så mye ute i dag, så går fint at været er som det er. I dag skal jeg nemlig vaske og rydde litt til mormor og Arne kommer og skal være til onsdag :) 

Erik ligger fortsatt og sover, han som skulle lage egg og bacon til meg før jeg sto opp, trøtting! Blir vel heller jeg som lager egg og bacon til han før han står opp, men det fortjener han, han som er en så god kjæreste :)

Hvilke planer har du for søndagen? 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...