søndag 22. mai 2011

Ikea og nye møbler

Som sagt så var vi på ikea på fredag! Der ble det jo så klart litt handling :) 

Vi har snakket om lenge at vi vil kjøpe oss nytt tv bort, og gjett hva som gikk i oppfyllelse på fredag? Jo, vi fikk nettopp nytt tv bort, og hør FIKK! Foreldrene til Erik var snill og kjøpte det til oss, sammen med to hyller som står på hver sin side av tv'en! Det ble så mye finere i leiligheten her nå. Men problemet nå er hvor jeg skal gjøre at det som sto der fra før, men det finner jeg ut senere :) 




Jeg kjøpte meg ett fint etasje fat, og dette måtte jeg selvfølgelig prøve med en gang. Her er det dekket med god frukt og cupcakes :)


Ser det godt ut eller hva?

1 kommentar:

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...