mandag 9. mai 2011

Utfordring!

Jeg har nå fått i utfordring av Erik og ikke spise godteri på en uke.. Om jeg klarer det? Gjett om! Klarer jeg denne utfordringen skal jeg få en premie av Erik, så dette skal jeg helt klart klare :D

Bye bye, godteri!



Erik har også fått en utfordring av meg, det er å ikke spille HON på en uke. Jeg tror det blir verre for han, enn for meg, for han er nødt til å ha vartfall en game hver dag!



Det blir premie til den som klarer det, og straff til den som ikke klarer det :)

Hvem tror du vil klare utfordringen?
Tror du begge klarer det, eller ingen av oss?


Ønsk oss lykke til :)

2 kommentarer:

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...