torsdag 5. mai 2011

Laange dager!

Både jeg og Erik er nesten ikke hjemme om dagen, så blir lite kjæreste tid! Erik driver med oppgave på skolen som han sliter litt med, mens jeg sitter og leser til eksamen så godt jeg kan.

Motivasjonen er ikke helt oppe til å lese, men jeg tvinger meg selv. Jeg har sittet og lest litt på nettet for å finne gode metoder å lese til eksamen på, og det er noen som faktisk funker :) Men det beste for meg er å sitte og skrive notater av det som står i boka, for så å snakke om det sammen med de andre i klassen etterpå, så det har vi planer om å gjøre i morgen :)

Ellers så har dette vært en fin dag, jeg var først på jobb fra 13 - 17, noe som var veldig greit faktisk :) Så ble jeg med en gjeng fra klassen og spille volleyball oppe ved fløyen, noe som var en morsom, men kald opplevelse.. Ingen av oss hadde følelser igjen i føttene når vi skulle gå ned igjen. Men sånn kan det gå, koselig var det vartfall :)

Nå sitter jeg godt plantet i sofaen min, jeg har tatt på meg one piecen og tullet meg inn i pleddet :) Jeg drikker også te og koser meg med brownies.. Må jo kose meg litt når jeg sitter her alene og venter på at kjæresten skal komme hjem fra skolen!


Slik føler jeg meg om dagen!

Hvordan har din dag vært?
Leser du også til eksamen?




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...