lørdag 7. mai 2011

Oppussing!

Jeg snakket om for en god stund tilbake at jeg drev med litt oppussing i heimen.. Jeg har malt vitrineskapet jeg har ståenes på stua. Det var trehvit før, men har nå blitt hvit. Jeg er ikke så glad i trehvit, syns det kan bli så mørkt og dystert, derfor valgte jeg å male det og jeg ble strålende fornøyd. 

Før bilde klarte jeg ikke finne, vartfall ikke et som du ser skapet veldig godt.. Her ser du skapet helt til høyre i bilde, du ser bare siden på det og kan se at det er helt trehvit ;)


Etter bildet:



Jeg kjøpte nye knotter, de som var på fra før var kjempe stygge :)


Små og søte detaljer, bilde i bakgrunnen har jeg tatt selv.

Hvordan syns du skapet ble?



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...