fredag 27. mai 2011

Da er det helg!

Da var det helg igjen gitt.. Tiden går fort om dagen, noe jeg liker svært godt! Denne uka har det ikke skjedd så veldig mye, jeg hadde eksamen på tirsdag, ellers har jeg bare slappet av og ikke gjort noenting omtrent! Eller jeg har begynt på min siste oppgave dette året, skrive om måneobservasjon og solur, kjempe gøy! 



I dag var jeg med Anne Line og Anette til Åsane for å shoppe litt! Anne Line skulle se på en kjole, Anette skulle hente igjen bilen og jeg skulle en tur på IKEA, så da ble det tatt 3 fluer i en smekk :) I kveld har vi tre jenter kost oss med taco, norsketalenter finale og kortspill! Merker jeg kommer til å savne dette til sommeren, men da har jeg noe å se frem til når høsten kommer :) 

I dag er det også 19 dager igjen til vi reiser til Tyrkia, og gjett om jeg allerede har reisefeber! Jeg har telt ned til Tyrkia veeldig lenge, og endelig reiser vi snart. Gleder meg! 



Nå sitter jeg bare og venter på at Erik skal komme hjem, han er hos Audun og gamer! BOMBE! Han hadde invitert over Per til oss, for å se på norsketalenter, men han var visst ikke interessert i det. Skjønner ikke hvorfor! Men vi klarte og kose oss uten guttene vi. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...