tirsdag 10. mai 2011

2 år og fortsatt forelsket

Ja, i dag har jeg og Erik vært sammen i 2 år, på denne dagen for to år siden ga vi hverandre det første kysset <3 Det føles ut som vi har vært sammen veldig lenge, men samtidig ikke så lenge! Men det har uansett vært to fantastiske år :)

I løpet av disse årene har dette skjedd:

  • 10 mai 2009 ble vi sammen
  • Høsten 2009 flyttet jeg til Sogndal og Erik til Bergen, dette året så vi hverandre max 2 helger i mnd
  • Våren 2010 søkte jeg på skole i Bergen
  • Høsten 2010 flyttet vi sammen i Bergen <3
  • 10 mai 2011 har vi vært sammen i 2 år <3 


Lurer på hvor tiden blir av, kan ikke helt forstå at det allerede har gått to år :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...