søndag 15. mai 2011

Storslagent besøk!

Da har vi fått besøk av min mormor og samboeren hennes, Synnøve og Arne :) Det er veldig koselig og få besøk, jeg syns det er veldig stas.

Jeg var å møtte de nede på bryggen, sånn at jeg kunne vise de veien hjem til oss. Men før vi reiste hjem tok vi fløibanen opp og så på den fantastiske utsikten. Når vi skulle ta banen ned igjen måtte vi vente en evighet før vi kom på, for det første så var banen 15 min forsinket, for det andre så fikk vi ikke komme på når den først kom, fordi de skulle sjekke noe. Men ned kom vi da til slutt, sultne og blide :) Når vi kom hjem var det biff som sto på menyen, jeg og Arne satte igang kokkekunnskapene, mens Erik og mormor måtte ta oppvasken!


Koselig å få besøk, men nå er det natta her i huset så vi er opplagte for en ny dag i morgen! Da var de visst klare for å se det meste, så får vel henge meg på, selv om jeg burde ha lest til eksamen!

God natt godt folk :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...