fredag 13. mai 2011

3 down, 2 to go!

Da har jeg hatt 3 av 5 eksamener :) Godt å kjenne på at jeg snart er ferdig på skolen, for det skal virkelig bli godt med sommerferie nå! Artsprøven gikk bra, men kunne gått bedre.. Det er bare jeg som ikke ser godt nok :P Men sammenlagt på begge prøvene får jeg B på den, og det er jeg strålende fornøyd med :)



I dag har jeg inntatt årets første jordbær med fløte og sukker. Det smakte sinnsykt godt :D Senere blir det kino kos med Erik, vi skal se Fast five! Gleder meg til det, har hørt at den er døds bra.

Hvilke planer har dere for kvelden? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...