lørdag 7. mai 2011

Ny dag, nye muligheter :)

Og jeg har søkt på jobb i dag. Jeg har søkt som sommerjobb på ikea i åsane :) Det blir spennende om jeg får den jobben, få litt ny arbeidserfaring og drive med noe som faktisk er veldig spennende, møbler :)

I dag blir det bare eksamenslesning, føler jeg fortsatt ikke kan noenting enda, så tror jeg må lese VELDIG mye i dag! Men det går bra, nå skal jeg finne en god stilling, litt te og alle de gode bøkene.

Slenger med et bilde fra fjellturen jeg og noen venniner var på for en liten stund siden, så har jeg noe å drømme om mens jeg leser til eksamen :)

Hva er deres planer for dagen? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...