onsdag 11. mai 2011

Lang dag!

I dag startet dagen med at jeg egentlig skulle stå opp kl 9 for å dra på skolen og lese på arter, men jeg klarte ikke å komme meg ut av senga før 11!! Dette førte da til at jeg ikke var på skolen før halv 1!! Huff, har blitt så lat!

Men ja, dagen i dag har vært så sykt lang for jeg har vært trøtt stort sett i hele dag! Å være trøtt gjør dagen egentlig ikke så bra, det er helt forferdelig! Du orker ingen ting, alt blir bare et ork. Men tross trøttheten fikk jeg besøk av søte jenter i dag :) Vi koste oss med vafler, kaffe, kakao og iste, og det var Erik som sto for vaffelrøren i dag, mester kokken :)


Nå skal jeg finne senga mi, og satse på at jeg er mer opplagt i morgen :)

Hvordan har din dag vært?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...