mandag 9. mai 2011

Sol og sommer

I dag har det vært hele 25 varmegrader i Bergen! Kan det bli noe bedre?

I dag hadde jeg eksamen da, jeg tror den gikk helt greit. Jeg fikk da skrevet ned noen ord, men om det er relevant og vettu er en annen ting :P Etter eksamen skulle vi egentlig begynne og øve til arts-prøven vi har på fredag, men folk var mer klare for å finne på noe, så da ble det tur på fjellet i stedet! Vi kjøpte en engangsgrill og grillmat og koste oss med fjell-lukt og sommersol :)



Livet er virkelig herlig når man har så gode venner, fint vær og den beste kjæresten <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...