søndag 22. mai 2011

Fin helg..

Denne helgen har det vært liv i heimen, vi har hatt besøk av familien til Erik! De kom til oss torsdag kveld og skal bli til i morgen.

På fredagen var vi en tur på ikea, etter noen timer der ble kortet dratt og pengene brukt! Det ble også pølse og brus på oss, før vi tok turen hjem :) Når vi kom hjem ble det karbonader og fløtegratinerte poteter til middag, før det ble en stor jobb på oss resten av kvelden! 
Jeg skal lage ett eget innlegg om det litt senere, så følg med. Men her har du ett lite hint: 


Har du en aning om hva det kan være?

På lørdag ble det bygåing, noe alle ikke var helt fornøyd med! Damer og sko/kles butikker vettu. Men det ble da litt ting på oss og vi avsluttet shoppingrunden med mat fra Big Bite :) Senere tok vi turen til noen som Erik er i familie med her i Bergen, eller litt utenfor Arna. De har to søte små jenter, som var veldig glad i å få besøk. Er stas at tre "barn" vil komme og leke litt. 

Her er det en som varfall liker og bli lekt med: 
     
    

I dag (søndag) har Erik og familien reist en tur til Ulriken, mens jeg får prøve å lese litt til eksamen jeg skal ha på tirsdag. 

1 kommentar:

  1. Hoho! Flott bilde Erik, rett på facebook :P

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...