fredag 3. juni 2011

What to do?

Erik er ute av huset i dag for å lese til eksamen som han har på tirsdag, så jeg vet ikke helt hva jeg skal finne på! Jeg var flink i går og vasket klær, ryddet på kjøkkenet og tørket litt støv. Jeg har ikke planer om å vaske noe særlig her, før jeg reiser hjem på fredag! Siden jeg og Erik blir borte hele sommeren, så skal jeg vaske oss ut før vi tar toget hjem på fredag :)

Her sitter vi og øver på arter, før artsprøven! 


Jeg trenger virkelig noe å gjøre, for nå sitter jeg bare og glor på tv og slækkern i sofaen! Det begynner og bli litt kjedelig, for jeg gjorde nesten det samme i går :P

Har noen der ute forslag til hva jeg kan finne på ? :)

PS! Nå er det bare 7 dager til jeg reiser hjem og 12 dager til Tyrkia :D <3



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...