lørdag 11. juni 2011

Østlandet!

Da har jeg og Erik kommet oss til Østlandet igjen, etter maaaange timer på tog! Denne togturen tok alt for langt tid, og var veldig kjedelig. Vi startet togturen med at jeg spilte sims, mens Erik spilte FM. Når dette ble litt kjedelig og vi begynte å bli trøtte, skulle vi prøve og sove litt. Men når man ikke klarer og sove sittende, blir det veldig vanskelig å sove på toget. Derfor har det blitt alt for lite søvn i natt.. Men men, Erik ligger og sover litt nå. 



Mamma kommer og henter meg hos Erik kl 4, da er hun ferdig på jobb. Da skal jeg hjem og slappe av og kose meg med mammaen min :) 

Godt å være hjemme :D 

2 kommentarer:

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...