torsdag 9. juni 2011

Pakking, pakking og pakking!

Ja, da har jeg begynt og pakke! Jeg har virkelig ingen aning om hva jeg skal pakke med meg, kan ikke ta med alle klærne mine hjem, for det har jeg ikke plass til. Men hva skal jeg utelate?? 



Som dere sikkert har fått med dere, så skal jeg jo til Tyrkia, så jeg har pakket ned en god del sommerklær. Men siden Norge er et veldig uforutsigbart land, kan det være greit å ha med litt varmeklær hjem også. Tenkte jeg skulle lage en liste over hva jeg har tatt med meg hjem etterpå, så kan dere få se hvor mye jeg har pakket og komme med tips om hva jeg kan utelate, eller ting jeg har glemt :) 

Her spilles den gode musikken av :) 

Men det er greit å pakke en gang i blant også, da får man virkelig ryddet i klesskapet. Jeg har nå lagt bort klær jeg ikke bruker lenger, og skal gi det til frelsesarmeen. De har en boks like oppi her som jeg skal legge klærne mine! En god gjerning gjort i dag :) 

Nei, nå får jeg fortsette på dette kaoset her, og håpe jeg får med meg alt jeg vil ha med meg hjem :P

Q: Hva skal du gjøre denne torsdagen? 
Q: Forslag til hva jeg virkelig trenger og hva jeg virkelig ikke trenger å ta med meg hjem?
Q: God musikk man kan pakke til?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...