mandag 13. juni 2011

Søtinger

Nå skal dere få vite hva jeg var å hilste på i går og i dag.. Trummevirvel!!! 

Det var noen søte små kattunger. De var bare helt fantastisk nydelige og jeg ble helt forelsket, om jeg bare kunne ha tatt med meg en til Bergen. Men da er det bedre om jeg ser om noen i Bergen har en katt, sånn at den slipper å reise så langt :)





Men var de ikke nydelige da?

I dag har jeg og mamma vært ute på vifte, jeg på rulleskøyter og mamma på sykkel. Først var vi på Mona Lisa og spiste middag og så en tur hos Bestefar og Liv, veldig koselig :) Nå skal jeg slappe av litt før jeg skal ta turen til Trine og snakke litt om syden :D

Ha en strålende dag videre alle sammen, håper dere har like fint vær som meg :D

3 kommentarer:

  1. så søte pusekatter :)

    SvarSlett
  2. Jeg vil ha en!!!!!!!!>:( Men pappa er alergisk... :'(

    SvarSlett
  3. Så søt katt, jeg vil ha en!!! men broren min måtte selvfølgelig være allergisk:S

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...