onsdag 15. juni 2011

Få timer igjen..

.. til vi reiser mot Gardermoen og varmere strøk :D

Kl 07.00 ca. letter flyet vårt fra Gardermoen og Tyrkia blir vårt bosted de neste 2 ukene! Og som jeg gleder meg. De ukene blir det nok veldig lite blogging, siden jeg ikke har planer om å ha med meg data og ikke være veldig mye på internett der nede, men kan vel hende det dukker opp et lite innlegg i løpet av disse ukene :) 

Koffertene våre er ferdig pakket og må bare settes inn i bilen, nå sitter jeg bare og fikser musikk til turen og legger det over på telefon og iPod :) Soving blir det nok lite av for min del før vi drar, for vi reiser hjemmeifra halv 4.. Har litt og pusle med, så regner med det skal gå greit :) 

Farvel bloggen for en liten stund, så ses vi snart igjen :)

Bilde lånt fra google

1 kommentar:

  1. regner med at dere har hatt noen flotte uker i sol og varme...Ikke mye og skryte av været her som har vært mens dere har vært borte...
    Regner med at det kommer masse flotte bilder etter hvert..

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...